950 ₴/пара
Пневмоподушки задньої підвіски, добре розроблені для автомобілів Фіат Скудо виробництва Украина.
До комплекту простатки не входять!
Повітряна подушка вставляється в пружину задньої підвіски. Повітряна (гумова) подушка призначена для збільшення кліренсу, поліпшення ходових характеристик стокової підвіски, збільшує максимальну споряджену масу, збільшує термін життя амортизаторів і пружин, задня підвіска перестає «козлити», виключається пробій задньої підвіски. Тепер Ви можете відвезти більшу кількість вантажу (коли обмеження малоться за висотою автомобіля). Взимку корисне збільшення кліренсу для збереження прохідних якостей. Мінусів поки не знайдено під час використання цього пристрою. Подушка склеєна з двох половинок. Така пневмопідвіска може використовуватися в задній підвісці тільки в автомобілях із роздільною здатністю пружиною й амортизатором (цей варіант використовується на більшості автомобілів).
Діаметр подушки 90 мм, довжина 300 мм.
Збільшення кліренсу до 5 см. Все залежить від пружини та конкретної моделі автомобіля. Балони витримує тиск до 4 атмосфери БЕЗ НАГРУЗКИ.
Інструкція із застосування:
1. Ставимо автомобіль на домкрат або підіймаємо на підіймач.Якщо у Вашому авто передбачена виїмка у верхній частині пружини (чашки), вставляємо акуратно гумову шайбу (йде в комплекті) вузькою частиною вгору.
2. У спущеному стані подушку вставляємо між витками в пружину, розподіливши її так, щоб сосок від подушки був розташований зручно для закачування повітря й не торкався під час подальшої експлуатації з самою пружиною.
3. Закачуємо повітря за допомогою компресора, виставляючи однаковий тиск.
4. Насолоджуйтеся пружною підвіскою й комфортнішою їздою.
Можливе використання в таких автомобілях: фіат Скудо.
Напевно, багато автовласників стикаються з проблемою просідання задньої частини автомобіля під час навантаження (аматорні мішки з картоплею або щільні пасажири) Решіти цю проблему не складно, поставивши просте та зручне устройтво aerospring у задні пружини підвіски.
Є кілька різновидів встановлення подушок:
- Автономні. Найпростіший способ. Вставили, накачали, і вантажем кузов щодня, експлуатуючи безжально. У цьому разі необхідне обладнання тільки 2 пневмоподушки та за потреби проставні майданчики. Браки цього способу полягають у тому, що щоразу, щоб спустити або накачати подушку більше/менше, треба підлазити під авто з компресором не відомо, які погодні умови.
Не автономна. Най бюджетніший варіант керованої одноконтурної пневмопідвіски. Встановлення як у першому варіанті з під'єднанням і проведенням шлангів у багажник автомобіля. У багажнику можна залишити лише вихід для закачування або спускання повітря з пневмоподушок. Також можна встановити звичайний компресор і провести шланг із кнопкою підкачування до панелі приладів із манометром (необхідна функція спуску повітря за такої інсталяції). У такий спосіб Ви можете в будь-який час підняти/опустити автомобіль залежно від ситуації.
Часті питання:
Питання 1: Який робочий тиск?
Відповідь: від 0.5 БАР до 1,0 БАР. Це не означає, що подушки порвуться або не матиме ефекту. Заводські характеристики будуть зменшується в найнижчий бік (сильне завивання, менш ефективне гальмування через більш раннє блокування колодок і підвищене центра ваги) під час використання більшого тиску.
Питання 2: Що якщо лопне подушка?
Відповідь: Жоден випадок зафіксований не було, за умови правильної експлуатації. У разі накачування робочого тиску 0.6-0.8 атмосфер розриву подушок не відбувається. Максимальне тиск 6 атмосфер, за якого відбувся розрив під час експериментів. Товщина гуми у верхній і нижній частині подушок становить приблизно 10 мм.
Питання 3: Що, якщо пружина за максимального стиснення переб'є сосок накачування повітря?
Відповідь: У пружини немає такої можливості стискатися до торкання наступного витка. Якби таке було, Ви завжди біли в таких випадках чули, як виток б'ється об виток.
Питання 4: Чи можна підкачати, не знімаючи колесо під час автономного встановлення?
Відповідь: Так, можна. Якщо не виходить підлізти під машину, можна просто піддомкратити авто.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Діаметр | 90 мм |
Мінімальна висота | 300 мм |
Максимальна висота | 330 мм |
Стан | Новий |
Тиск | 1.2 атм |
Марка | Fiat |
Модель | Scudo |
Сумісність | Fiat SCUDO (270_) 2007-, Fiat SCUDO Combinato (220P) 1996-2006, Fiat SCUDO Kasten (220L) 1996-2006, Fiat SCUDO Pritsche/Fahrgestell (270_) 2007-, Fiat SCUDO Kasten (270_) 2007- |
Сумісність з маркою | Fiat |
Сумісність з моделлю | Scudo |
Користувальницькі характеристики | |
висота | 300 мм |