Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Післяплата "Нова Пошта" відпавляємо тільки при оформленні замовлення через додаток Пром юа. Для відправки з післяплатою в іньших випадах необхідно внести предоплату 100 грн. або відсутність негативного рейтенгу на порталі. Також при оформленні з післяплатою вантажів більше пьяти кілограммів, або кригких та ті що підлягають страхуванню, компанія має право брать предоплату за послуги транспортування перевізника, яка потім враховується в вартість товару. Оплата на карту Оплата товара на карту,подразумевает предварительную оплату товара в полном объёме,для удобства клиента и удешевления стоимости товара. Реквизиты карты предоставляем после оформления заказа. Післяплата по предоплаті 100 грн. На час війни берется предоплата за послуги перевізника 100 грн.
Способи оплати
- Оплата на рахунок ФОП
- Оплата товару на карту передбачає попередню оплату товару в повному обсязі, для зручності клієнта та здешевлення вартості товару. Реквізити картки надаємо після оформлення замовлення.
Гарантія:
Гарантійний термін поширюється весь сертифікований товар, виключення електрообладнання і товари Китайського виробництва.
Вся продукція повинна встановлюватись на сертифікованих станціях техобслуговування!
У разі самостійної установки виробник гарантійних зобов'язань не несе!
Протягом гарантійного терміну виробник зобов'язується замінити продукцію на нову у разі підтвердження виробничого дефекту.
При поверненні неякісної продукції Вам необхідно надати такі документи:
1. Накладну, що свідчить про те, що покупка була зроблена в нашій фірмі;
2. Замовлення-наряд від автосервісу, який виконував встановлення даної деталі на Ваш автомобіль;
3. Ліцензію та сертифікат від автосервісу, що підтверджують дозвіл на проведення відповідних робіт;
4. Висновок від автосервісу, який виконував роботи, про несправність деталі.
Вся продукція повинна встановлюватись на сертифікованих станціях техобслуговування!
У разі самостійної установки виробник гарантійних зобов'язань не несе!
Протягом гарантійного терміну виробник зобов'язується замінити продукцію на нову у разі підтвердження виробничого дефекту.
При поверненні неякісної продукції Вам необхідно надати такі документи:
1. Накладну, що свідчить про те, що покупка була зроблена в нашій фірмі;
2. Замовлення-наряд від автосервісу, який виконував встановлення даної деталі на Ваш автомобіль;
3. Ліцензію та сертифікат від автосервісу, що підтверджують дозвіл на проведення відповідних робіт;
4. Висновок від автосервісу, який виконував роботи, про несправність деталі.
Замовлені запчастини оплачуються замовником в обсязі 30% від замовленої суми.
При оформлении заказа крупногабаритных,хрупких грузов наложенным платежом,обязательна предоплата в размере доставки в две стороны.