1 000 ₴/пара
Пневмоподушки задньої підвіски, збільшеного розміру, призначені для встановлення на машини з великим розміром пружин, як-от джипи та мікроавтобуси.
Подушка встановлюється в задню пружину, допомагає під час завантаження автомобіля, накачується через звичайний ніпель.Дання в подушці від 1.0 до 2.5 атм, що рекомендується не ШВИДКЕ 3 атм.
Інструкція із застосування:
1. Ставимо автомобіль на домкрат або підіймаємо на підіймачі.Якщо у Вашому авто передбачена виїмка у верхній частині пружини (чашки), вставляємо акуратно гумову шайбу (йде в комплекті) вузькою частиною вгору.
2. У спущеному стані подушку вставляємо між витками в пружину, розподіливши її так, щоб сосок від подушки був розташований зручно для закачування повітря й не торкався під час подальшої експлуатації з самою пружиною.
3. Закачуємо повітря за допомогою компресора, виставляючи однаковий тиск.
4. Насолоджуйтеся пружною підвіскою й комфортнішою їздою.
Можливе використання в таких автомобілях: Опель Віваро, Рено Трафік
Mitsubishi Pajero Sport, подорожники...
Напевно, багато автовласників стикаються з проблемою просідання задньої частини автомобіля під час навантаження (аматорні мішки з картоплею або щільні пасажири) Решіти цю проблему не складно, поставивши просте та зручне устройтво aerospring у задні пружини підвіски.
Є кілька різновидів встановлення подушок:
- Автономні. Найпростіший способ. Вставили, накачали, і вантажем кузов щодня, експлуатуючи безжально. У цьому разі необхідне обладнання тільки 2 пневмоподушки та за потреби проставні майданчики. Браки цього способу полягають у тому, що щоразу, щоб спустити або накачати подушку більше/менше, треба підлазити під авто з компресором не відомо, які погодні умови.
Не автономна. Най бюджетніший варіант керованої одноконтурної пневмопідвіски. Встановлення як у першому варіанті з під'єднанням і проведенням шлангів у багажник автомобіля. У багажнику можна залишити лише вихід для закачування або спускання повітря з пневмоподушок. Також можна встановити звичайний компресор і провести шланг із кнопкою підкачування до панелі приладів із манометром (необхідна функція спуску повітря за такої інсталяції). У такий спосіб Ви можете в будь-який час підняти/опустити автомобіль залежно від ситуації.
Часті питання:
Питання 1: Який робочий тиск?
Відповідь: від 0.5 БАР до 3,0 БАР. Це не означає, що подушки порвуться або не матиме ефекту. Заводські характеристики зменшуватимуться в найнижчий бік (сильне завивання, менш ефективне гальмування через більш раннє блокування колодок і підвищеного центру ваги) під час використання більшого тиску.
Питання 2: Що якщо лопне подушка?
Відповідь: Жоден випадок зафіксований не було, у разі правильної експлуатації. У разі накачування робочого тиску 1-3.0атмосфер розриву подушок не відбувається. Максимальне тиск 6 атмосфер, за якого відбувся розрив під час експериментів. Товщина гуми у верхній і нижній частині подушок становить приблизно 10 мм.
Питання 3: Що, якщо пружина за максимального стиснення переб'є сосок накачування повітря?
Відповідь: У пружини немає такої можливості стискатися до торкання наступного витка. Якби таке було, Ви б завжди в таких випадках чули, як виток б'ється об виток.
Питання 4: Чи можна підкачати, не знімаючи колесо під час автономного встановлення?
Відповідь: Так, можна. Якщо не виходить підлізти під машину, можна просто піддомкратити авто.
Основні | |
---|---|
Виробник | Mitsubishi |
Країна виробник | Україна |
Діаметр | 110 мм |
Стан | Новий |
Тиск | 3 атм |
Марка | Nissan |
Модель | Patriot |
Сумісність | Mitsubishi PAJERO SPORT (KH8W) 2008-, Nissan Murano (Z51) 2007-, Renault LAGUNA III (BT0/1) 2007-, Toyota LAND CRUISER Prado (KDJ12_ GRJ12_) 2002-2009, Nissan Armada 2003-, Nissan PATROL (Y62) 2010-, Hyundai TERRACAN (HP) 2001-2006 |
Сумісність з маркою | Nissan |
Сумісність з моделлю | Patriot |
Користувальницькі характеристики | |
висота -1 | 200 |