1 000 ₴/пара
Пневмоподушки-певмобалани виготовляються з високоякісних резиносмісів, розроблених для експлуатації в амортизаційних і силових виробах. -Обовочка пневмоподушок виготовлена зі зносостійкої силової гуми.
• Новий рівень комфорту Пневмоподушки гасить навіть дрібні коливання, з якими не справляються штатні амортизатори
. • Збереження дорожнього просвіту навіть у разі максимального завантаження автомобіля немає істотного «просідання» кузова.
• Можливість збільшення кліренсу Змінюючи тиск у пневмоподушках (вручну або через систему керування), можна регулювати положення задньої частини кузова.
• Немає пробивання підвіски з подушками не страшні пробої, навіть на нерівній дорозі за повного завантаження.
• Збільшення ресурсу підвіски Подушки знижують навантаження на пружини, шарніри, амортизатори, продовжуючи їх термін експлуатації.
• Легкий монтаж і демонтаж здебільшого не доведеться їхати в сервіс — роботи зі встановлення можна виконати самостійно, без спеціального інструменту.
• Зменшення кренів у повороті Автомобіль із пневмоподушками впевненіше поводиться у віражах, крени мінімальні.
• Безпечний тюнінг Встановлюючи пневмоподушки, ви не вносите змін у конструкцію, що особливо важливо для власників гарантійних автомобілів.
• Підвіска на ваш смак Регулюючи тиск у пневмоподушках, можна зробити підвіску м'якшою або жорсткішою
Пневмоподушки задньої підвіски, збільшеного розміру, призначені для встановлення на машини з великим розміром пружин, як-от джипи та мікроавтобуси.
. Тиск у подушці від 1.0 до 2.5 атм, що рекомендується не ШВИДКЕ 3 атм.
Повітряна подушка вставляється в пружину задньої підвіски. Повітряна (гумова) подушка призначена для збільшення кліренсу, поліпшення ходових характеристик стокової підвіски, збільшує максимальну споряджену масу, збільшує термін життя амортизаторів і пружин, задня підвіска перестає «козлити», виключається пробій задньої підвіски. Тепер Ви можете відвезти більшу кількість вантажу (коли обмеження малоться за висотою автомобіля). Взимку корисне збільшення кліренсу для збереження прохідних якостей. Мінусів поки не знайдено під час використання цього пристрою. Подушка склеєна з двох половинок. Така пневмопідвіска може використовуватися в задній підвісці тільки в автомобілях із роздільною здатністю пружиною й амортизатором (цей варіант використовується на більшості автомобілів).
Інструкція із застосування:
1. Ставимо автомобіль на домкрат або підіймаємо на підіймачі.Якщо у Вашому авто передбачена виїмка у верхній частині пружини (чашки), вставляємо акуратно гумову шайбу (йде в комплекті) вузькою частиною вгору.
2. У спущеному стані подушку вставляємо між витками в пружину, розподіливши її так, щоб сосок від подушки був розташований зручно для закачування повітря й не торкався під час подальшої експлуатації із самою пружиною.
3. Закачуємо повітря за допомогою компресора, виставляючи однаковий тиск.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Діаметр | 90 мм |
Мінімальна висота | 300 мм |
Максимальна висота | 330 мм |
Стан | Новий |
Тиск | 1.2 атм |
Марка | Fiat |
Модель | Scudo |
Сумісність | Fiat SCUDO (270_) 2007-, Fiat SCUDO Combinato (220P) 1996-2006, Fiat SCUDO Kasten (220L) 1996-2006, Fiat SCUDO Pritsche/Fahrgestell (270_) 2007-, Fiat SCUDO Kasten (270_) 2007- |
Сумісність з маркою | Fiat |
Сумісність з моделлю | Scudo |
Кросс-номери | Fiat 300 |
Користувальницькі характеристики | |
висота | 300 мм |