930 ₴/пара
Пневмоподушки задньої підвіски, збільшеного розміру, призначені для встановлення на машини з великим розміром пружин, як-от джипи та мікроавтобуси.
Подушка встановлюється в задню пружину, допомагає під час завантаження автомобіля, накачується через звичайний ніпель.Дання в подушці від 1.0 до 1.5 атм, що рекомендується не новітнє 2 атм.
Повітряна подушка вставляється в пружину задньої підвіски. Повітряна (гумова) подушка призначена для збільшення кліренсу, поліпшення ходових характеристик стокової підвіски, збільшує максимальну споряджену масу, збільшує термін життя амортизаторів і пружин, задня підвіска перестає «козлити», виключається пробій задньої підвіски. Тепер Ви можете відвезти більшу кількість вантажу (коли обмеження малоться за висотою автомобіля). Взимку корисне збільшення кліренсу для збереження прохідних якостей. Мінусів поки не знайдено під час використання цього пристрою. Подушка склеєна з двох половинок. Така пневмопідвіска може використовуватися в задній підвісці тільки в автомобілях із роздільною здатністю пружиною й амортизатором (цей варіант використовується на більшості автомобілів).
Діаметр подушки 110 мм, довжина 230 мм + 10 мм гумові втулки.
Збільшення кліренсу до 5 см. Все залежить від пружини та конкретної моделі автомобіля. Балони витримує тиск до 4 атмосфери БЕЗ НАГРУЗКИ.
Інструкція із застосування:
1. Ставимо автомобіль на домкрат або підіймаємо на підіймач.Якщо у Вашому авто передбачена виїмка у верхній частині пружини (чашки), вставляємо акуратно гумову шайбу (йде в комплекті) вузькою частиною вгору.
2. У спущеному стані подушку вставляємо між витками в пружину, розподіливши її так, щоб сосок від подушки був розташований зручно для закачування повітря й не торкався під час подальшої експлуатації з самою пружиною.
3. Закачуємо повітря за допомогою компресора, виставляючи однаковий тиск.
4. Насолоджуйтеся пружною підвіскою й комфортнішою їздою.
Можливе використання в таких автомобілях:
Mitsubishi Pajero Sport, подорожники...
Напевно, багато автовласників стикаються з проблемою просідання задньої частини автомобіля під час навантаження (аматорні мішки з картоплею або щільні пасажири) Решіти цю проблему не складно, поставивши просте та зручне устройтво aerospring у задні пружини підвіски.
Є кілька різновидів встановлення подушок:
- Автономні. Найпростіший способ. Вставили, накачали, і вантажем кузов щодня, експлуатуючи безжально. У цьому разі необхідне обладнання тільки 2 пневмоподушки та за потреби проставні майданчики. Браки цього способу полягають у тому, що щоразу, щоб спустити або накачати подушку більше/менше, треба підлазити під авто з компресором не відомо, які погодні умови.
Не автономна. Най бюджетніший варіант керованої одноконтурної пневмопідвіски. Встановлення як у першому варіанті з під'єднанням і проведенням шлангів у багажник автомобіля. У багажнику можна залишити лише вихід для закачування або спускання повітря з пневмоподушок. Також можна встановити звичайний компресор і провести шланг із кнопкою підкачування до панелі приладів із манометром (необхідна функція спуску повітря за такої інсталяції). У такий спосіб Ви можете в будь-який час підняти/опустити автомобіль залежно від ситуації.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Діаметр | 110 мм |
Стан | Новий |
Тиск | 3 атм |
Марка | Nissan |
Модель | Patriot |
Сумісність | Mitsubishi PAJERO SPORT (KH8W) 2008-, Nissan Murano (Z51) 2007-, Renault LAGUNA III (BT0/1) 2007-, Toyota LAND CRUISER Prado (KDJ12_ GRJ12_) 2002-2009, Nissan Armada 2003-, Nissan PATROL (Y62) 2010- |
Сумісність з маркою | Nissan |
Сумісність з моделлю | Patriot |
Виробник | Mitsubishi |
Користувацькi характеристики | |
висота-2 | 250 |
висота -1 | 230 |