710 ₴/пара
Пневмоподушки задньої підвіски, 150х70
Застосування Хендай Авант, Елантра, Ай 20, Солярис, Соната, Кіа Сид
.
Повітряна подушка вставляється в пружину задньої підвіски. Повітряна (гумова) подушка призначена для збільшення кліренсу, поліпшення ходових характеристик стокової підвіски, збільшує максимальну споряджену масу, збільшує термін життя амортизаторів і пружин, задня підвіска перестає «козлити», виключається пробій задньої підвіски. Тепер Ви можете відвезти більшу кількість вантажу (коли обмеження малоться за висотою автомобіля). Взимку корисне збільшення кліренсу для збереження прохідних якостей. Мінусів поки не знайдено під час використання цього пристрою. Подушка склеєна з двох половинок. Така пневмопідвіска може використовуватися в задній підвісці тільки в автомобілях із роздільною здатністю пружиною й амортизатором (цей варіант використовується на більшості автомобілів).
Діаметр подушки 70 мм, довжина 150 мм
Збільшення кліренсу до 3 див. Все залежить від пружини та конкретної моделі автомобіля. Балони витримує тиск до 4 атмосфери БЕЗ НАГРУЗКИ.
Інструкція із застосування:
1. Ставимо автомобіль на домкрат або підіймаємо на підіймачі.Якщо у Вашому авто передбачена виїмка у верхній частині пружини (чашки), вставляємо акуратно гумову шайбу (йде в комплекті) вузькою частиною вгору.
2. У спущеному стані подушку вставляємо між витками в пружину, розподіливши її так, щоб сосок від подушки був розташований зручно для закачування повітря й не торкався під час подальшої експлуатації із самою пружиною.
3. Закачуємо повітря за допомогою компресора, виставляючи однаковий тиск.
4. Насолоджуйтеся пружною підвіскою й комфортнішою їздою.
Списки доповнюватимуться в міру надходження інформації.
Напевно, багато автовласників стикаються з проблемою просідання задньої частини автомобіля під час навантаження (аматорні мішки з картоплею або щільні пасажири) Решіти цю проблему не складно, поставивши просте та зручне устройтво aerospring у задні пружини підвіски.
Є кілька різновидів встановлення подушок:
- Автономні. Найпростіший способ. Вставили, накачали, і грузом кузов щодня, експлуатуючи безжально. У цьому разі необхідне обладнання тільки 2 пневмоподушки та за потреби проставні майданчики. Браки цього способу полягають у тому, що щоразу, щоб спустити або накачати подушку більше/менше, треба підлазити під авто з компресором не відомо, які погодні умови.
Не автономна. Най бюджетніший варіант керованої одноконтурної пневмопідвіски. Встановлення як у першому варіанті з під'єднанням і проведенням шлангів у багажник автомобіля. У багажнику можна залишити лише вихід для закачування або спускання повітря з пневмоподушок. Також можна встановити звичайний компресор і провести шланг із кнопкою підкачування до панелі приладів із манометром (необхідна функція спуску повітря за такої інсталяції). У такий спосіб Ви можете в будь-який час підняти/опустити автомобіль залежно від ситуації.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Діаметр | 85 мм |
Тиск | 0.8 атм |
Марка | Daewoo |
Модель | Lanos |
Сумісність | ВАЗ 2105 1981- |
Сумісність з маркою | Daewoo |
Сумісність з моделлю | Lanos |
Користувацькi характеристики | |
висота-2 | 240 |
висота -1 | 195 |
діаметр | 85 дюймів |